Lukijat

tiistai 6. maaliskuuta 2012

arvoituksia+sekavaa

Moi pandamussukat!

 Heti ensimmäiseksi, anteeks kun en ole postannut lähes viikkoon. Oon vaan jotenkin unohtanut. Hassua... Eli en ole ollenkaan kärryillä mitä Pannfussa tapahtuu.. Ja mun kukka.. Se taitaa jäädä pieneksi.. Mutta kai te kaikki ahkerat pandat saatte kevään panfuun ilman muakin? Eli mitäa tällä on tapahtunut.. Odottakaa pieni hetki. *avaa Panfun blogin* *lukee uutiset*

Ookkei.. Nää jutut taitaa koskea enemmän teitä joilla on kukka jo kasvatettu. Eloise on antanut Maxille ja Ellalle jonkinlaisen arvoituksen.. Max ja Ella ei tietystikkään tajua mitään. Tänään ne yritti saaa asiasta selvää Mannyltä josta Eloise puhui mutta ei tullut tietoja sieltäkään.. hmm. Okein nyt mä ryhdistäydyn!! Tajusiko joku mitään näiden kahden puheista? mä en todellakaan.. Kyllä joku urhea ja järkevä (mä en ole sellainen) panda tajuaa ja tuo kevään panfuun! Zemppii!

Mä tulin tässä muuten miettineeks: Jos en tee kevättehtävää tuleeko mun panfu ikinä näyttämään kesäiseltä?? :o Jos ei tule niin mä todellakin teen sen tehtävän. En jaksa enää talvea! Mites te?  Kesä on niin ihana.. Miettikää kun juoksette lämpimässä sääs t-paita päällä kavereiden kanssa. Ja pidätte kaikella mahdollisella tavalla hauskaa. Kun mä ajattelen tätä niin mä ihan sulan.. Voi vitsi olispa jo kesä! :)

Ja sitten anteeksipyynnöt: Anteeks kun tästä postauksesta on tullut lyhyt ja tylsä. Anteeks kun tää postaus on hirveen sekava eikä kukaan ole tajunnut tästä mitään. Anteeks että en ole postaunnut piiitkään aikaan. Olen vaan unohtanut.

Tassuttain, oma Inkkulinne <3

PS. Miten mun panda tossa kuvassa voi näyttää niin iloiselta?!?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ahaa, aiotko laittaa komman? Laita ihmeessä mutta älä loukkaa ketään äläkä kiroile tai muuta sellaista.

Kommenttiasi odotellen, Inkkuli