Lukijat

sunnuntai 11. maaliskuuta 2012

:,(

Moi.. :( Ootte varmaan (taas) huomanneet, että en ole kirjoittanut pitkiin aikoihin. Taino.. Viimeks tiistaina. Ei siitä nyt niin huippupitkä aika ole :)  Mutta aika todellakin tuntui pitkältä. En oo enää pitkään aikaan ollut Panfussa.. En tajua mitää  esimerkiksi ellan ja maxin blogin otsikosta "ella kellokukassa osa 2" Mikä ihmeen kellokukka ja miksi Ella on siellä????? Musta tuntuu, että Panfu ei ole enää mun juttuni... Tää blogi on todellakin  ihan lopahtamaisillaan..  Panfua uudistetaan jatkuvasti ja joka uudistut on huonompi ja huonompi mun kannalta. Silloin se ei enää ole sama, vanha ja ihana Panfu. Se on joku uusi tuntematon paikka.  Yritän nyt jotenkuten jaksaa kesään asti, koska silloin loppuu mun kultis. anteeksi kaikille! <3 Pidän nyt vähänniinkuin taukoa tässä.. Tää voi kestää todella kauan, mutta yrtiän selvitä.. :/ Niin ja ISO kiitos mun uusille lukijoille  ( ja vanhoille myös <3) Piristitte mun päivää aika lailla :)

tassuttain, Inkkulinne

2 kommenttia:

  1. Inkkuli! Vaik me tunnteaaki IRL:issä ja nähään toisiamme joka päivä ja meillä on aidosti hauskaa, älä silti loppaa! Täältä on ihan sika kivaa lukee mitä touhuilet Panfussa ja kaikke sellasta. Älä loppaa pliide! Ja sulla on opettamatta vielä monta juttua mulle! Että itteenihän mä tässä ajattelen. -.- No en vaan, kysyisin vain apua (kun sitten joskus vuonna nakki ja muussi on aikaa)... Ja tätä on ihana lukee ja muutkin rakastaa tätä, joten älä loppaaa!!!!!!!!

    VastaaPoista
  2. Olen samaa mieltä mullakin on asioita joita sinun täytyis opetaa! älä loppaa pliiiiiiis! Vaikka meilläkin on kivaa kun nähään aidosti älä loppaa!

    VastaaPoista

Ahaa, aiotko laittaa komman? Laita ihmeessä mutta älä loukkaa ketään äläkä kiroile tai muuta sellaista.

Kommenttiasi odotellen, Inkkuli