Lukijat

lauantai 25. elokuuta 2012

Vedenalainen koulu.. :O

mrooo!

Jatkan taas ;)

Eli Panfussahan on nyt se vedenalaisen koulun tehtävä? :D Alotin sen, ehkä vähän myöhässä, mutta alotinpa ainakin xD
Muttamutta voisiko joku kertoa mulle missä se tohtori Feelgood piileskelee? Mä tutkin koko Panfun (sain siinä samalla sellatteen maailmanmatkaaja-merkin :DD), mutta ei lääkäriä löytynyt.

Alla on aiheeseen littyvä kuva Ellan ja Maxin blogista, kun en täältä mökiltä käsin pääse Panfuun:

  Jännää nähdä mitä siellä huoneessa on. Oon aina halunnut sinne >:)

Tuumailin tässä, että jospa tekisin uuden sarjiksen? Jos on ideoita aiheesta, niin ilmoitelkaa. Hihhiii, rupeen tässä miettiin sitä :DD

Tassuttain, Inkkulinne <3

2 kommenttia:

  1. Juu tee sarjis!! Mut mulla on kyllä pää nyt ihan tyhjänä, joten en oikein voi auttaa. Ja mäkin oon alotellu tota tehtävää, mut en oo oikee mukana. Ku missä on se röntgenpaikka? :D

    VastaaPoista
  2. :))))))) SE röntgen juttu on sairaalassa ;)

    VastaaPoista

Ahaa, aiotko laittaa komman? Laita ihmeessä mutta älä loukkaa ketään äläkä kiroile tai muuta sellaista.

Kommenttiasi odotellen, Inkkuli