Lukijat

keskiviikko 22. elokuuta 2012

pitkästä aikaa :D ♥

Moikka!!

Ajattelin taas jatkaa bloggausta pitkästä aikaa. Ei kai haittaa jos hyppään taas mukaan? ;) 
Panfun tapahtumista en tiedä hitustakaan joten tää eka postaus on tällänen... ööö.. no, postaus xD 

Mites on teillä kesä mennyt? Mulla OIKEIN hyvin :)) Koulukin on jo alkanut :((  Mä menin vitoselle B) Saa nähä miten käy ;)  Synttäritkin tuli vietettyä tossa kolmastoistapäivä (sattumalta juuri sinä päivänä alko koulu xD). 

Asiasta toiseen: Voiko joku kertoo mulle miksi Panfun blogissa ei enää ole sitä blogipalkkia? Vähän harmittaa, kun enää ei nää esim. uusia blogeja :((  
Kun käväsin tossa äsken Panfussa, tajusin että mähä oon edelleen kultis 8) Kultiksen olis pitänyt loppuu jo kesäkuussa, mutta jee! xD Ei kai nyt oo mikää kultisviikko? xD  

Ostin tommosen söpöläisen <<<<<

Huomasin että kaikki muut bollyt oli karannut :(( 


Mutta.. Tassuttain, Inkkuli 

ps. tuskimpa tätä kukaan luki :DD Hommaan kohta lukijoita xD

2 kommenttia:

  1. Kivaa että palasit taas "panfun tunnelmiin" :D mäki oon nyt postausta tekemässä nii voit käydä ;)

    VastaaPoista
  2. Juuu, kävin jo :) Ja kivakiva xDDD :DD

    VastaaPoista

Ahaa, aiotko laittaa komman? Laita ihmeessä mutta älä loukkaa ketään äläkä kiroile tai muuta sellaista.

Kommenttiasi odotellen, Inkkuli