Lukijat

keskiviikko 29. helmikuuta 2012

jälleen täällä!

Moi. Tää tauko (joka jäi lyhyeksi) on todellakin auttanut, koska mulla on hirvee himo bloggailla taas... Vai onko? Okei, asia on ehkä niin, että saatan siis jatkaa tätä taukoa tämän postauksen jälkeen, en tiiä. Mä olen IRL:ässä kipee niin kuin Leidikin ja tää saattaa johtua tekemisen puutteesta. Kyllähän niitä leffoja on tullut katottua kasoittain ja... Hups, nyt tä menee jo liian irli jutuks ;)

Odotattekos te kevättä? Mä odotan aivan hirveesti. Eloise on tainnut arvata sen, koska hän on tullut tuomaan rakkaan kevään Panfuun. Meidän pitää kasvatta jonkinlainen kukka, jotta kevät pääsisi panfuun.. No yritetään ;) Tässä on pari selvennyskuvaa (joo, ne ei selvennä asiaa yhtään xD):
Klikatkaahan suuremmiksi :) 

Ai niin, Panfuun on tullut myös uusia vaatteita (tämäpä ihmeellistä)! Ne ovat vähän niinkuin loppu silaus, talven poistamiseksi, koska ne on tosi keväisiä :) Tässäpä kuvat:


Että tämmösiä ;) Prinsessa (ehkä) ja prinssi... Eikun ei prinssi vaan ritari! En nyt tarkota millään pahalla, mut olisi kiva jos Panfuun tulisi jotain muodikasta välillä. :S Kyllähän toi prinsessa aika nätti on mut.... Niin, kyllä te kai tajuatte. Mutta ei kuitenkaan taida mitään muotihätää olla xD Kyllähän näitä vaatteita vielä tulee ja menee :)
Mä olin Panfussa loppujenlopuksi aika kauan. Ehkä alan taas pikku hiljaa päästä fiilikseen. Täs kuvia:

Ekaks ajttelin ottaa aurinkoa, mutta
se ei oikein onnistunutkaan xD
..sitten olin yhden Nikoremuksen majassa. Paljon  kerttuja.. :O

Tässä taas mun kesäinen panduskani.
Vaatteet laitoin viime viikolla..
Olispa jo kesä!

Piakkoin sain kokea
muodonmuutoksen xD
Ei niitä paljoa ollutkaan..
Mutta, joo voin siis vielä jatkaa taukoa joten älkää olko hämillänne jos postauksia ei ilmesty pitkään aikaan. 
Moikka!

PS. Oli nyt pakko sanoa: oon hirvittävän ylpeä ittestäni, kun pystyin tuhoamaan snowman hirviön, vaikka en  oo käynykkään Panfussa niin ahkerasti! Voi hitsi, todistekuva on kadonnut jonnekkin...

4 kommenttia:

  1. "jahas, oon sammakko.." aika hauska :DD tai no repesin sille et,.. Muuten näitkö mun tän päivän postauksen (29.2.2012) ? Haluisitko tulla siihen mukaan?

    VastaaPoista
  2. Moi Inkkuli, kun sanoit haluavasi siihen mun sarjaan, niin voisitko tulla huomenna (2.3.2012, perjantaina) Panfuun joskus 12-15 välillä, että voitaisiin porukalla jutella enemmän :) Ja käy toki mun blogissa: http://vilma-leidinpanfublogi.blogspot.com/ jotta voit katsoa enemmän tietoa sivulta: "Panfu sarja" ja sitten uusimmasta postauksestani. Toivottavasti pääset! :D

    T.Vilma-leidi

    VastaaPoista
  3. Mulle ei valitettavasti käy se, kun mulla oli kamun kaa suunnitelmia just sille ajalle tänään (perjantai) :( Voin tulla kolmen jälkeen mutta se ei varmaan sitten enää käy :/ Kommaan tän saman vielä sun blogiin.

    VastaaPoista

Ahaa, aiotko laittaa komman? Laita ihmeessä mutta älä loukkaa ketään äläkä kiroile tai muuta sellaista.

Kommenttiasi odotellen, Inkkuli