Lukijat

maanantai 6. helmikuuta 2012

Hiukset pandalla...

Moi! Huomenna selviää Evron-jutut. Jännittää mitä se ilkimys taas tekee!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hipsu ei sun tarvii lisäillä huutomerkkejä mun lauseisiin!
Miksei! Mitä pahaa?
No... Ei sinänsä mitään, mutta ärsyttää!
Hah hah! No sitten mä voin ärsyttää sua vielä lisää kertomalla sen jutun mitä sä teit...
Ei, et, älä.......!!!
...Inkkuli nimittäin osti vaatekuvastosta..
NYT HILJAA HIPSU!!!!!!
...Eräänlaiset hiukset...
Hipsu, mä varoitan >:(
Tässä on kuva:
Eihhh...
Ehdin eka! En anna sun ottaa sitä pois! 
Noni, selitäppäs noi hiukset, Inkkuli. ;)


Okei, älkää luulko mua ihan hulluks... Mä olin eilen illalla vähän tuhlaavaisella tuulella. Muttakun mä oon jo ostanut Panfun kuvastosta KAIKEN kivalta näyttävän. Selailin kuvastos ja eteen tuli se panda jolla on noi hiukset... Ja kun tätä rahaa on nyt vähän kertynyt (15 000) niin ajattelin että kivalta noi vois näyttääkin.. Ja ostin ne! Taisi olla virhe ostos koska... No te näette.

Mutta ei tehdä jostain hiuksista sen suurempaa numeroa. Mä ja Vilma-leidi ollaan muuten saatu Panholaisen isku-elokuvan toinen osa valmiiks mutta ei vaan löydetä sopivaa musaa siihen, joten saatte odottaa vielä hetkisen aikaa. Leffasta puheen ollen tein uuden sivun nimeltä: "Videoitani panfusta". Sinne pistän kaikki leffat. Siellä on jo Kaksi: "Panholaisen isku-traileri" ja "Paholaisen isku-elokuva osa 1"

Oho! Piti tulla pieni postaus mutta sille kertyi vähän kokoa! Mutta nyt mulla on kiire kouluun, ( yhdeksältä alkaa) joten, moikka!

Tassuttain, Inkkuli ja Hipsu

6 kommenttia:

  1. Aika hieno toi tukka xD Ilmetty Inkkuli xDDD Vitsi vitsi! ;D Mul on kyllä xD tauti, vai?

    VastaaPoista
  2. Jep, kyllä sulla taitaa olla xD Kiitos tosta "Aika hieno tukka" lauseesta xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD Onks se tauti mullakin?

    VastaaPoista
  3. Joo... Näyttää olevan xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD

    VastaaPoista
  4. Öh... kiva... tukka... ehheh... xD xD xD xD xD No niin te taisitte levittää mulle ton "xD" taudin. xD Kuten näette... xD xD No hei, kyllä toi tukka on ihan kiva ja silleen, mutta ei se oikein sovi kun sulla on tytön kroppa ja naama silleen ja sitten tytönvaatteet, mutta muuten kyllä tykkäisin SUNKIN päällä niistä. xD Hipsun on näköjään pakko tehdä pientä ärsytystä. Wiki ei sitä mulle uskalla, koska tietää mitä siitä seuraa (ei mitään pahaa tietenkään), mutta kylä se aina joksus haluaa. Samat kuviot täällä. Joo siis me vähän sekoiltiin tänään kun tehtiin sitä leffaa ja muistatko Leidin nauru-kohtaukset ja sun lattia pyörimisen jaja kaikki meidän kikatukset jaja kaikki hepulit! Oli kyllä makeat naurut! Oho! Kertypä mitkä komma! öhöh... xD xD xD xD xD

    VastaaPoista
  5. Ja totta kai saat liittyä jäseneksi. Ilmoittelen sitten kun jäsenkortti on valmis xD

    VastaaPoista
  6. No tämä on mun kolmas komma nyt tän kone käynnin aikana, mutta väsäisin sulle sen jäsenkortin valmiiksi ja se on nyt mun Better For Panfu (BFP) sivulla ja voit kopsata sen omaan blogiin. xD xD xD xD

    VastaaPoista

Ahaa, aiotko laittaa komman? Laita ihmeessä mutta älä loukkaa ketään äläkä kiroile tai muuta sellaista.

Kommenttiasi odotellen, Inkkuli