Lukijat

sunnuntai 5. helmikuuta 2012

Evronin aikeet + Runebergin päivä

Moi. Evronin aikeet ovat jo aikalailla selvillä. Mä en edes kestä ajatella niitä!!... Okeih.. rauhotutaan nyt. Mut onko mun edelleen pakko kertoa? Sorry, jos en nyt kerro :O. Ensiksi mua pelotti hirveästi katsoa kaukoputkesta, mutta kun näin että pienemmät pandat kurkkasivat siitä noin vaan, niin mun oli ihan pakko katsoa itekkin.






Näky oli ihan hirveä mutta menin silti kertomaan näkemästäni Kamarialle.
Hän sanoin seuraavasti:

Elikkä keskiviikkona takaisin. Toivottavasti saamme Eronin luopumaan aikeistaan. ...Ja toivotaan että Panfuun tulee iloinen ystävän päivä :) Ainiin muuten tänään on Runebergin päivä! Voisin laittaa yhden Runebergin tortun tähän postaukseen. Siinä on:



Jep, siinjä oli :) Mutta nyt mun piää lähteä! Moikka murut!

Tassuttain, Inkkulinne <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ahaa, aiotko laittaa komman? Laita ihmeessä mutta älä loukkaa ketään äläkä kiroile tai muuta sellaista.

Kommenttiasi odotellen, Inkkuli