Lukijat

keskiviikko 15. helmikuuta 2012

Suunnitelma ;)

Moi pikku panduskat! Mulle kävi tänään pienmi ongelma.. Olin Kebu22:sella koulun jälkeen ja tietysti me mentiin Panfuun. Ja kun tiedättehän Mitä tänään piti tehdä? (kerron kohta).  Kebu22 oli luolassa missä häntä piti heittää lumipalloilla. Kukaan ei heittänyt joten me keksittiin, että kirjaudutaan Inkkulilla toisessa välilehdessä niin että molemmat voivat pommittaa toisiaan. Sitten me kirjattiin Inkkuli sisään. Sillä välin Kebu oli kuitenkin saanut kaikki viisi heittoa itseensä ja lähti keräämään rahoja (delfiinistä ja siitä pelistä San FranPanfusta). Sitten kun rahat oli kerätty muistettiin, että inkkuli odotti toisessa välilehdessä. Menin Inkkulin proffaan ja kas kas. Kebun rahat oli siirtynyt inkkulille ja kun kebulla oli vähemmän rahaa niin  mä olen nyt sitten 5000 pk:ta köyhempi. Ja kaiken lisäksi Se lumipallotehtävän suoritus oli siirtynyt mun pandalle! Kebu joutuu nyt tekemään sen uuskis enkä mä edes saanut nauttia teosta.. :( Se selittää myös sen, että mulla on vaan yksi kuva....

Ainiin, tähän postaukseen tulee vielä kaksi muutakin kuvaa.. Arvaatteko mitkä? Taas uusia vaatteita!

Kyllähän ne ihan kivat on.. Olisi vaan kiva jos kuvastoon tulisi välillä jotain muodikasta.. En oo varm aonko noi sitä.
Joku ystävänpäiväaiheinen olisi ollut aika kiva.. :) Näättekö, että ton poikapandan takana on joku meren elävä.. Mua se pelottaa.. Siis kun mulla on pahoja kokemuksia merenneidoista. Panfunimellä Pandas of the Panfubbean :) Siis uusin osa ;)
Sanootanko, että Pandaisilla vesillä  xD


Tassuttain, (kiltti) merenneito Inkkulinne <3

PS. Yllärikone toimii!


1 kommentti:

  1. Aika hauska toi: "Pandas of the Panfubbean"
    Ja harmi se Kebu juttu.. No kyllä sää ne pandakolikot nopeesti keräät, oothan Inkkuli ;)

    VastaaPoista

Ahaa, aiotko laittaa komman? Laita ihmeessä mutta älä loukkaa ketään äläkä kiroile tai muuta sellaista.

Kommenttiasi odotellen, Inkkuli